[CASE] Personalisatie onthouden reisinformatie Transavia

| 23 januari 2019 | 0 Comments

Bij het boeken van een vlucht bij vliegtuigmaatschappij Transavia kwam ik het volgende voorbeeld van personalisatie tegen. Bij het zoeken naar een vlucht, geef je altijd bepaalde reisinformatie in. Bij Transavia onthoudt men de ingevulde informatie, zodat je deze niet telkens opnieuw hoeft in te vullen. Het wordt niet alleen binnen de sessie onthouden, maar ook over sessies heen. Als ik een dag later terugkom op de website, dan staat de gisteren ingevulde informatie er nog steeds. Een voor de websitebezoeker erg prettige personalisatie.

Video van de Personalisatie


Deze video is ook te bekijken op het Youtube kanaal van Personalisatie.nl.

Eigenschappen Transavia Personalisatie

Trigger personalisatie Je vult reisinformatie in bij het zoeken naar een geschikte vlucht.
Impact personalisatie Meer gemak omdat je de reisinformatie niet opnieuw hoeft in te vullen.
Cijfer Personalisatie 8,5 van 10
[Totaal: 1    Gemiddelde: 5/5]

Tags:

Categorie: Cases

Over de auteur ()

Ik heb een passie voor interessante online concepten. Zo maak, beheer en optimaliseer ik zelf diverse websites. Bovendien werk ik bij Centraal Beheer als Online Specialist aan het optimaliseren van de website van deze creatieve verzekeraar. Mijn specialisme is personalisatie. Vandaar ook deze website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *