[CASE] Personalisatie Bol.com: Email op basis van websitebezoek
In de zoektocht naar een nieuwe tablet kwam ik bij Bol.com terecht. Ik heb verschillende soorten tablets bekeken. Ik besloot om op een later moment verder te kijken. Daarna kreeg ik een gepersonaliseerde e-mail met het onderwerp: Ruben, met deze tablets zit je zeker goed. In de e-mail stonden vier aanbevolen tablets. De bestverkochte tablet, de best beoordeelde tablet, de meest scherp geprijsde tablet en de tablet die op dit moment het meest populair is. De informatie in deze mail was voor mij relevant. Het heeft mij geholpen om een keuze te maken voor een tablet. Deze mail was een verademing ten opzichte van wat ik op een dag aan irrelevante e-mails in mijn mailbox vind.
Video van de Personalisatie
Deze video is ook te bekijken op het Youtube kanaal van Personalisatie.nl.
Eigenschappen Bol.com Personalisatie
Trigger personalisatie | De bezochte pagina’s in de categorie tablet op de website van Bol.com. |
Impact personalisatie | Relevante informatie die mij helpt bij het maken van een keuze voor een tablet. |
Cijfer Personalisatie | 8,0 van 10 |
Categorie: Cases