[CASE] Gepersonaliseerde topbestemmingen NS Internationaal

| 2 januari 2019 | 0 Comments

Laatst kocht ik een treinticket op de website van NS Internationaal. Tijdens het boekingsproces kwam ik de volgende personalisatie case tegen. Ik zocht een treinticket voor een reis van Amsterdam naar Antwerpen. Ik besloot om niet nu, maar op een later moment te boeken. Toen ik terugkwam op de homepage stond vervolgens Antwerpen bij de topbestemmingen. Daardoor had ik een snelle ingang naar de eerder geboekte bestemming. Ik hoefde zelf minder in te vullen.

Video van de Personalisatie


Deze video is ook te bekijken op het Youtube kanaal van Personalisatie.nl.

Eigenschappen NS Internationaal Personalisatie

Trigger personalisatie Eerder bezoekgedrag op de website. 
Impact personalisatie Meer gemak vanwege de snelle ingang naar de eerder bekeken bestemming.
Cijfer Personalisatie 8,0 van 10
[Totaal: 1    Gemiddelde: 5/5]

Tags:

Categorie: Cases

Over de auteur ()

Ik heb een passie voor interessante online concepten. Zo maak, beheer en optimaliseer ik zelf diverse websites. Bovendien werk ik bij Centraal Beheer als Online Specialist aan het optimaliseren van de website van deze creatieve verzekeraar. Mijn specialisme is personalisatie. Vandaar ook deze website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *